Vacature: Office Manager voor de Publishing afdeling

Vacature: Office Manager voor de Publishing afdeling
25 December 2015 cloud9music
Vacature: Office Manager voor de Publishing afdeling

Cloud 9 Music zoekt per direct een Office Manager voor de Publishing afdeling, die thuis is in de muziekwereld: 

Cloud 9 Music is een entertainment bedrijf dat sinds 2004 bestaat en verschillende divisies beslaat in diverse genres. Van Dance en Nederlandstalig tot kinderrepertoire, met artiesten als Nick & Simon, 3JS, en Leonie Meijer. De afdeling Publishing behartigt o.a. de belangen van componisten/auteurs zoals Armin van Buuren, Hardwell, Han Kooreneef en Daniel Gibson.

Taakomschrijving

  • Algehele ondersteuning van de publishing afdeling;
  • Afspraken plannen/agendabeheer;
  • Ontvangst gasten, componisten en auteurs;
  • Bijhouden/coördineren studio sessies;
  • Titel overeenkomsten opstellen en uitsturen;
  • Bijhouden of uitgestuurde contracten (getekend) retour komen;
  • Scannen en filen van overeenkomsten;
  • Inboeken/bijhouden cd-archief en aanlevering Soundaware en DJ Monitor.

Functievereisten

  • Je hebt enkele jaren werkervaring
  • Je bent administratief goed onderlegd en werkt nauwkeurig;
  • Je hebt een pro-actieve houding en bent sociaal vaardig;
  • Je volgt een relevante studie (kan zijn: secretarieel, communicatie, media en entertainment);
  • Je beheerst de Engelse taal in woord en schrift;
  • Je kunt goed overweg met de reguliere Word en Excel programma’s;
  • Je bent enthousiast, stressbestendig, flexibel inzetbaar en een teamworker;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in (de omgeving van) Amsterdam.

Aanbod

  • Je maakt deel uit van een jong, enthousiast team
  • Een marktconform maandsalaris (afhankelijk van leeftijd en ervaring)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen en een aantrekkelijke pensioenregeling.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan voor 15 januari 2016 je motivatiebrief en CV naar vacature@cloud9music.nl onder vermelding van ‘Office Manager Publishing’.